Startsidan

Rödmärken

Nu har jag varit och tränat innebandy och som vanligt med dom nya benskydden fick jag ont i knäna. Den här gången värre än någonsin. jag är helt röd under knäskålarna och det gör ont när man tar där. "Men ta inte där då" tänker ni säkert och det gör jag inte heller. Så dum är inte ens jag.

Efter träningen käkade jag lite jordgubbsyoghyrt, som är slut nu, och all-bran plus. Det var gott men det kändes lite sorgligt eftersom jag inte kan äta det till frukost imorgon. Jag kanske ska gå och handla lite mer imorgon så jag kan käka det på kvällen eller så. Sen när jag hade gjort det duschade jag. Det var skönt. För övrigt så snodde jag Annas schampoo eftersom mitt var slut. Det är egentligen bara hon som bryr sig vems det är eftersom det är mamma eller pappa som betalar det. Intresseklubben antecknar.

Nu ska jag nog gå och sova eftersom jag ska gå ut med Urax 09.00 imorgon. Jag får nog ställa mobilen på halv så jag hinner äta frukost och klä på mig. Jag menar jag måste ju bestämma vilken outfit jag ska ha på mig. Eller? Jag kanske ska lägga ut en "Klädseln idag" imorgon så ni får se hur fräsig jag är när jag är ledig. Håll utkik! För jag menar det är ju typ det mest intressanta i världen. Hehehej då!

Kommentarer
Av: Fatima

Jahaja :P hihi, är int heller så bra på den hm hur säger man :P iraq-syrien arabiskan .. pappa är marockan o mamma svensk så kan bara typ jätte lite Marockanska :P

Av: Natta

jodå det är väl helt okej :) om jag kan hehe. god natt!

2007-10-17 @ 00:30:34
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback