Startsidan

Slappardagar

Nu har jag varit på fotbollsträning. När vi kom hem skulle vi göra middag så jag och Anna bestämde oss för att göra korv med bröd. När vi hade kokat korven och Anna bet av ändarna kände vi att det var sån där äcklig korv som inte ens går att äta för den är så äcklig. Vi åt typ en hyalv var sen bestämde vi oss för att kasta bort det och göra falukorv och makaroner istället. Det ska bli gott. Jag kanske borde hjälpa henne lite.

Ikväll har jag ju träning igen så imorgon måste jag verkligen göra klart mitt tal. Jag hade tänkt läsa en bra bit i boken ikväll också så jag kan börja på dom andra snart. Måpste nämligen läsa ut dom, tre stycken, innan jag kan svara på frågorna jag ska lämna in. Jippi! Men just ja, jag gör ju ingenting i skolan. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback