Startsidan

Snart snart

Det gick sämst på träningen för jag var så otaggad. Jag tror jag blev otaggad för att det inte vart nån fys för min del eftersom jag står i mål. Det var sämst! Jag som behöver träna mest av alla får inte ens. Men jag körde lite armhävningar när det inte kom nå folk till min station.

Nu tror jag Eric har bokat flyg i alla fall. Haha, nu höll jag på att försäga mig om när han kommer men det skall jag ikket!

Imorgon ska jag träna till talet eftersom jag inte hann det idag och sen ska jag vila mig i form. Nej det ska jag kanske inte. Jag ska i alla fall gå en långpromenad med Urax och då tänkte jag fotografera lite om vädret tillåter. Jag skulle ju kunna kolla på nån vädersida vad det blir för väder så att jag vet. Blä. Det verkar inte bli någon sol fast det är sju grader varmt. Jaja, vi får väl se om det är fint eller fult ute. Och om jag orkar. Intressant. Nu ska jag snart duscha. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback