Startsidan

Svar på tal

Nu tänkte jag börja med att svara på lite saker som folk har skrivit i kommentarerna. Först har vi en anonym spännande människa som skriver, om mitt läxbabbelinlägg, "ser du ut som vi bryr oss?". Nej jag ser inte ut som om ni bryr er. Jag ser mest ut som jag brukar. Frågan är hur du ser ut. Sen har vi Bettan som inte förstår någonting. Jag läser arabiska, digitala bilder och praktisk retorik just nu och alla dom tre är på 25% och på distans så jag är inte i skolan så mycket. Alltså läser jag bara 75% nu. Men den sjätte november börjar tyskan som är på 50% så då kommer jag läsa 125%. Tyskan är inte på distans utan då har jag två lektioner i veckan då jag måste pallra mig till universitetet. Alla kurserna slutar i slutet av januari.

Till Carro kan jag meddela att jag aldrig har sett Ika i rutan, har dock hört talas om det. Men var inte det för jättelänge sen? Typ när vi inte var födda eller nåt? Och han Williams önskestövlar har jag då aldrig hört talas om heller. Dom var nog inte så viktiga dom där programmen. Hehe.

Sådärja. Nu ska jag ta bort det gamla svarta nagellacket som sitter kvar och sen ska jag måla dit nytt rött. Kanske fotar sen så ni får se. Kanske. Sen när pappa har farit tillbaka till jobbet, han är hemma på lunch, så ska jag träna till talet. Hejsvejs!

Kommentarer
Av: Martin

På någe vänster så försvann jag från bloggporttalen nyss. Är reggad nu igen men en massa besöksstatistik försvann... =( Men vad heter du på portalen?

Av: Martin

Har valt dig nu! =)
Fan va sur jag är på att min statistik försvann. Var uppe i 900 ett tag! Sen ba poff... Men men, hoppas vi hjälper varandra synas! Om jag får en massa besökare så hjälper jag dig ännu mer!

2007-10-24 @ 12:02:51
URL: http://cmj.blogg.se
Av: Sofia

Haha, HAN? du menar inte att HON borde haft större byxor? :P

visst är det roligt med anonyma bitterfittor btw?!

2007-10-24 @ 14:36:52
URL: http://discipline.blogg.se
Av: Carro

Ika i Rutan gjordes kanske innan vi var födda, men de repriserades isåfall medan jag var en liten knodd. Jag såg det i alla fall på tv! Det var extremt bra. William var väl inte så bra, men låten var ju catchy!

2007-10-24 @ 14:49:18
URL: http://carra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback