Startsidan

Ansiktsmask

Jag glömde ju berätta vad jag köpte när jag var på stan med Hanna idag. En glass med chokladsås på MAX. Okej, det där var inte roligt. Alltså jag köpte det men jag köpte en annan grej också. Nämligen en ansiktsmask. Jag har ingen aning om den funkar men den kostade 15 kronor på H&M så det är värt ett försök. Inte för att jag har så jätteförskräcklig hud men ändå. Jag vill testa. Det skulle dock inte förvåna mig om jag får utslag av den. Jag är nämligen lite känslig för sånt där. Jag återkommer om några dagar om hur den var. Det som syns i bakrunden är mina tjusiga arabiska anteckningar. Visst har jag en underbar handstil?!


image99


Kommentarer
Av: ekkepekke

ser coolt ut när du skriver :)

2007-09-13 @ 00:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback