Startsidan

Cykeltips

Nu har jag tränat och slukat middagen. Dags att studera lite arabiska innan nästa träning.

För någon vecka sedan bestämde jag mig för att börja använda cykelhjälm igen. Det har dock inte blivit så men jag har heller inte cyklat så mycket. När jag berättade för vänner och familj om mina planer sa varenda en "varför då?". MEN FÖR ATT SKYDDA HUVUDET SÅKLART! Ärthjärnor. Dom förstår man då varför dom inte har hjälm. Onödigt att ha det när man inte har något att skydda. Hur som helst. Efter det sa näst intill alla "ja, du ser ut som en sån som har cykelhjälm". Hur ser man ut då? Som en tönt? "Nejmen du ser ut så bara och du skulle inte bli töntig om du hade det". Hurra för mig! Nu är det bara att pumpa däcken och fara en sväng. Jag tror att man blir töntig om man själv tycker att man är det. Så passa er för det gott folk. Det är coolt att ha hjälm!

Kommentarer
Av: ekkepekke

haha, du är roligt :D skratta genom hela, kan tänka att du vickar på axlarna när du skrev det där ;)

2007-09-11 @ 18:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback