Startsidan

Ett jobb tack

Så nu har Eric bokat resan hem. Imorgon innan middag. Usch! Jag vill åka med men det kan jag ju inte eftersom jag har skola och så. Men jag får väl helt enkelt åka ner senare.

Idag har jag gjort ungefär halva, eller lite mer, den där jobbiga uppgiften som ska in om två veckor. Det känns bra. Och på tisdag börjar ju alltså arabiskan och det ska bli roligt. Nu vill jag bara ha ett jobb så jag får pengar. Ett som är sådär lagom. Man ska inte behöva stå upp hela dagarna för då dör mina fotsulor, mer än i vanliga fall alltså. Och så vill jag inte jobba heltid, jag pluggar ju faktiskt. Snälla, hjälp mig! Tilläggas bör att jag inte kan något. Inte utan att ha fått testa och träna i alla fall. Hej då!

image97

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback