Startsidan

Om kalas och choklad

Okej, nu är jag jätteirriterad. Hela inlägget försvann och jag orkar verkligen inte skriva om allt. Men i alla fall. Igår hedde jag och Eric på ansiktsmaskerna och det var skönt men dom hjälpte inte. Så vill ni ha fin hy ska ni inte satsa på H&Ms för 15 kronor.

Jsg är jättesugen på choklad och det finns toblerone. Fast jag har redan nallat av dom en massa så jag tror jag ska låta dom ligga. Imorgon ska vi på kalas hos en tjej och det ska bli roligt. Vi måste dock gå till affären och köpa grejer så vi kan göra den. Jag vill inte avslöja vad det blir eftersom hon i alla fall en gång har läst min blogg. Men det blir nog bra. Jag kom på den briljanta idén att när vi handlar grejer till födelsedagsbarnet så kan jag köpa choklad!

PS. Jag har alltid älskat choklad och har aldrig haft problem med att stava men när jag var yngre, kanske 11, kunde jag inte stava till varken choklad eller Sverige. Duktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback