Startsidan

Planering och så

Sisådärja. Nu har jag skjutsat Eric till Norrbyn så nu ska jag tillbringa en stund framför datorn. Om jag orkar ska jag börja med en läxa som ska in om två veckor. Jag vet nämligen att jag har problem med att hitta luriga bilder på internet. Jag har aldrig nån aning om vad jag ska säka efter. Dessutom börjar ju arabiskan nästa vecka och då vill jag kunna ägna rätt mycket tid till det. Och den bästa anledningen av alla, det är smartast att gära det i början medan jag inte är less.

Eric har lyssnat på en låt om och om igen dom senaste dagarna och jag måste faktiskt erkänna att den 'är riktigt bra. Det som är ännu bättre än låten är tjejens röst. Lyssna och njut!
Här är videon och här är det akustiskt. Helt sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback