Startsidan

Resedag

Alltså ursäkta min frånvaro. Imorse vaknade jag alltså i Stockholm och packade och sånt. Umgicks med Eric såklart. Sen gick vi till bussen och så åkte jag till slussen och t-centralen och sen till bromma. Helt själv, det är inte sant hur duktig jag var IGEN! Sen hämtade pappa mig på flygplatsen här och så åkte vi och åt pizza. När vi hade kastat i oss dom for vi hem och jag bytte om och åkte till Ålidhem för att åka vidare till matchen i Hörnefors. Om någon undrar kan jag berätta att det var en träningsmatch och att dom vann med 5-0. Men det gjorde ingenting för jag släppte inte in några mål och räddade två frilägen. Hurra för mig. Jag kan också berätta att jag bara spelade 10 minuter eftersom sista perioden bara var så kort. Troligen för att deras träningstid tog slut. Men det är straffet man får ta om man åker till stora staden. Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen och sen ner i sängen för imorgon ska jag ju på föreläsning på universitetet i sex timmar. Som jag skrev förut någon gång gillar jag det inte. Men jag måste. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback