Startsidan

Ajm bäk

Hej vänner! Nu går det äntligen att blogga igen. Vilken fröjd! Nu är vi hemma på lunch för mamma ville ha skjuts eftersom hon har gjort sig illa i foten.

Det var jätteskönt att få ta det lugnt i Klippen en dryg vecka. Jag tog lite kort som jag lägger in här ikväll eller så. Jag tror faktiskt att Eric blev omtyckt av min släkt. vi kan ju hoppas i alla fall. Sofia tyckte i alla fall att jag skulle börja provocera för att bli rik och berömd men jag vet inte om jag vill det. Jag menar, det finns ju redan en sådan. Jag nämner inga namn men dom som är lite insatta i bloggvärlden vet med säkerhet vem jag syftar på. Dessutom har jag ju ingen minkpäls att visa upp.

Ja, nu måste jag ge mig ut med Urax en sväng och sen käka lunch. Min kära pojkvän har lagat falukorv och stuvade makaroner. Är han inte duktig så säg!

Glöm inte att luras såhär den första april! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback