Startsidan

Fettvåg

Hej vänner!

Igår cyklade jag till stan och då fick jag ont i rumpan för det var så länge sedan sist.

Idag var vi och skjutsade Jessicka till dansen och sen for vi på Maxi. Mamma köpte en våg som man kan se hur tjock man är på. Den mäter nämligen fett-, vatten-, och muskelmassa i procent. Jag låg på medium på alla tre om någon undrar. Fast jag tycker inte sånt där spelar så stor roll för huvudsaken är ju hur man ser ut och framförallt hur man känner sig. Det var förresten 150 kronor rabatt på vågen och det var ju bra. Nu ska jag försöka se hur man mobilbloggar, det verkar spännande. Fast det går tydligen inte innan dom har flyttat över bloggen till den där nya plattformen. Men ja, det verkar spännande. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback