Startsidan

Tips till alla!

Hej vänner! Idag har jag fixat så att ni lätt ska kunna följa min ljuvliga blogg. Det är bara att klicka på den lilla knappen där det står "Följ bloggen" och sen registrerar man sig där (det är gratis och går jättefort) så får man ett mail varje gång jag har skrivit ett nytt inlägg. Vill ni bara ha ett samlingsmail varje dag så går det också. Äh, gå in där själva och läs istället, jag kan inte förklara. Man kan ju såklart följa alla bloggar som har registrerat sig där. Himla smart tycker jag.

Pollykakan blev en succé vill jag lova! Som ni kanske ser har jag lagt in fler bilder nu men dom vart sämst. Jag ville ju inte stå och blixtra när vi skulle äta mysig efterrätt. Men nu ska jag gå och sova så jag orkar mig upp imorgon. Hej då!

Kommentarer
Av: Matilda

ja jag har som en bakgrund sen har jag en bild, men den gick som inte o göra lika bred som alltihopa som jag ville från början.. men får väl utveckla mina kunskaper senare :p hade bara ett första mål o göra om den.. stod inte ut med bloggs designer..
men har en fråga.. den står i mitt inlägg också så kika där.. om du har ett svar så säg gärna till :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback