Startsidan

Helgen

Goddagens!

Igår var jag trött så jag iddes inte blogga. Vi hade myskväll i soffan med morotsstavar och dipp. Jag mms-bloggade i fredags men det kom inte fram, sopigt. Idag ska vi bara slappa skulle jag tro. Eric börjar tidigt imorgon och min skola drar också igång. Jag hoppas på att få några bilder från Sandra idag. Hennes slaktarsyster fixade nämligen till mitt hår och det tänkte jag visa. Vi var också med på en vimmelbild men den har jag inte hittat. Kanske lika bra det, vad vet jag? Förresten så hedde hon i hårspray i mitt hår och det var aknske tio år sedan sist jag hade det. Jag brukar mest använda schampo.

Nu måste jag läsa igenom massa papper på tyska och sen ska jag duscha. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback