Startsidan

Mardrömmar?

Inatt klockan halv tre vaknade jag av att Urax stod vid min fotända. Han brukar alltid ligga och sova på nätterna så jag blev lite fundersam över vad han höll på med. Jag hedde på mig glasögonen och tände lampan och gick för att kolla om han hade spytt eller nåt och kom för att säga till. Jag kollade i hela huset men hittade ingenting. Jag frågade om han ville gå ut men det ville han inte. Så sa jag åt honom att gå och sova men han ville inte. Då bar jag honom, och han protesterade inte ens, in på mitt rum och la honom på madrassen som Eric sov på (har inte orkat ta bort den än). Han låg där ett tag och jag somnade nästan. Då går han ut i hallen igen och bara sitter där på mattan och tittar ut genom fönstret i mamma och pappas rum. Jag tänkte att han kanske hade sett ett ufo eller kanske en påskkärring så jag kollade ut men såg ingenting. Då puttade jag in honom på mitt rum igen och la lite kläder som ska slängas på madrassen så han kunde bädda. Då la han sig på dom och somnade. Fast sen vaknade jag vid fyra av att han gick ner. Ja, jag vet inte vad jag vill ha sagt med det här mer än att jag inte vet vad han pysslade med.

Nu ska jag gå ut med det lilla livet. Och ja mamma, jag har varit ute med honom redan en kortis. Adjö!

Kommentarer
Av: christine

sv: Kul att du skriver vad du tycker så man vet lite vad man kan ändra.

Designen är inte den bästa och det vet jag! Är dålig på design och hoppas på att kunna vinna någon av dom som jag tävlar om.

Särskrivning kan jag också hålla med om att det är lite då och då, Jag försöker bättra mig med det också.



Av: christine

sv. Ja jag vet. Men jag vet faktiskt inte hur jag vill att min header ska se ut, därför tävlar jag om dom designer som ser snygga ut istället :P :)

2008-08-03 @ 11:37:18
URL: http://christiinek.blogg.se/
Av: christine

sv: aa :P .

Ja det hoppas jag verkligen!

2008-08-03 @ 11:50:24
URL: http://christiinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback