Startsidan

Nedrans mamma

Hej vänner!

Jag funderar på att göra en ful header som jag kan lotta ut. Det är ganska roligt att sitta och pyssla utan att ha massa krav på sig tycker jag. Fast jag måste ju fortsätta på min bild i Illustrator. Och börja på den andra.

Igår skulle jag förresten spela in en låt som jag har gjort och så skulle jag spela gitarr till. Eftersom mamma städade en massa innan hennes bror med familj kom hit så hittade jag ingen av dom, vi har ändå tre stycken. När jag hade letat i kanske tio år så hittade jag dom bakom bokhyllan i datarummet. Jag tog tag i en och skulle dra ut den men se det gick minsann inte för den satt fast. Det gjorde dom andra också. Hurra! Mamma har förstört min helg för jag ids inte bängla med det där för har jag otur tar det hus i helvete och det vill jag ju inte. Jag får helt enkelt vänta tills nästa gång alla är borta. Jaja, sånt som händer.

Kommentarer
Av: julia

skulle du kunnna göra en header åt mig ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback