Startsidan

Om Eric

Idag ska vi packa Erics skolväska. Jag måste se till så han har med sig allt som behövs så han inte struntar att anteckna saker eller så som det lätt kan bli om man inte har med sig till exempel almanackan. Nu kommer det alltså inte bli så eftersom jag ska hjälpa honom.

Sen måste vi lägga oss tidigt ikväll så han kommer sig upp. Jag har lovat att skjutsa honom så han ska komma rätt. Dessutom vet vi inte hur lång tid bussen tar så det är bättre att han åker hem första gången.

Jag förstår inte hur det kommer sig att min blogg helt plötsligt handlar om Eric. Han har ju en egen. Fast han skriver ju aldrig i och för sig. Jag ska i alla fall tipsa er om ett par helcoola byxor snart och så Och sen ska jag också kolla mina kurser om jag kan anmäla mig än. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback