Startsidan

Rockare!

Hej vänner!

Idag har jag varit med Susanne och vi var på stan. Där köpte jag ett par snygga skor som var kalasbilliga men dom får ni se senare ikväll. Susanne köpte likadana. Sen fikade vi bulle och kaffe och såg på ilte volleyboll. Där fick vi en tuta som lät jättehögt, det var roligt. Sen köpte vi det där Rock Band och det var nedrans kul att spela ska ni veta! Det var lite pinsamt att bära det genom hela stan bara för Susanne "orkade" inte. Jag tror hon inte vågade. Sen när vi var där och köpte skorna skulle Susanne hämta en annan storlek till mig och då frågade en tjej henne om hon visste om ett par skor fanns i storlek 35 eller 36. Susanne sa "ingen aning" och då sa den där tjejen "JAHAAAAA! Jag trodde ju att du jobbade här!" Det är inte bra att gå på stan utan jacka.

Nu är Jessicka med familj här och vi fikade just bullar som Åsa har gjort. Det är första gången hon bakar eftersom hennes svärmor alltid gör det. Trots att det var första gången var dom himla goda, hur ofta händer det då? Aldrig! Inte för mig i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback