Startsidan

Barnklocka

Jag tycker vissa borde titta på sig själva objektivt en gång. Jag hade till exempel ett litet armbandsur som jag fick nån gång i högstadiet. Jag hade den varje dag och efter nåt år tog batteriet slut. Eftersom jag inte fick fingrarna ur arslet så iddes jag inte gå och köpa ett nytt batteri. Efter ungefär ett år hittade jag klockan i en låda och blev glad, för jag hade verkligen saknat att ha en klocka på armen. Jag hedde på mig den och såg att FY TUSAN VAD FUL OCH BARNSLIG KLOCKA! Jag såg mig alltså med ett par objektiva ögon och såg att den var ful på mig. När jag var ett litet barn var den kanske himla tjusig och sen hängde den bara med. Här ser ni en bild på hur fånigt det ser ut när jag har den på mig! Är det där en klocka för en 20årig tjej?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback