Startsidan

Trevlig blogg

Igår fick jag en kommentar om att det inte är så smart att jag skriver "vilket mongo" om folk som är mongon. När jag gör det framstår jag nämligen inte som en trevlig bloggare. Jag har aldrig påstått att jag har en trevlig blogg för jag är ingen trevlig människa. Jag har en blogg för att få skriva av mig och för att få berätta skojiga saker som har hänt och sånt. Vill man läsa en trevlig blogg kan man läsa typ Underbaraclara eller så istället. Sen har jag slutat använda cp och sånt som skällsord eftersom det är en sjukdom och inte bara ett iq-befriat uttryck.

Nu skrev ju jag att jag inte är en trevlig människa men med det menar jag inte att jag är otrevlig, bara det att jag inte är trevlig. Jag är lagom helt enkelt.

På tal om Underbaraclara så tycker jag ni ska skriva under här.

Kommentarer
Av: Diana

Det var ett tag sedan! Är allt bra?? =)

Nu har du chansen att vara med i läsarpanelen och svara på frågor och komma mer förslag till innehåll i min blogg! Alla som kommer med i läsarpanelen är med i regelbundna utlottningar av lyxiga presenter!Läs mer på min blogg! Stor kram// Diana

Av: Carro

Nej precis, man är väl ingen ja-sägare? Man måste ju få bli upprörd på sin egen blogg!

2008-12-19 @ 22:25:02
URL: http://carra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback