Startsidan

Cola till lunch

Hej vänner. Nu är jag stressad för min träning börjar klockan sex. Jag hann inte käka någon middag så det får jag göra när jag kommer hem. Har slängt i mig lite mackor och juice, det blir nog bra.

Idag till lunch drack jag Coca Cola. Det har jag inte druckit på länge eftersom jag inte tycker om det. Eller, tycker om och tycker om, det är inte gott. Det var massa grejer som flöt omkring i fantan så då tog jag och Sandra Cola.



Det hände en skojig sak idag också. Jag hade tvättat av händerna på en toalett med en sån tvålautomat som på bilden. Då märkte jag att tvålen inte sprutade rätt ner utan mot mig. Eftersom jag inte tryckte så hårt for det i handfatet. Sen skulle Sandra tvätta händerna, mest för att jag övertalade henne. Och så tryckte hon jättehårt så hon fick tvål på tröjan. Ja det var roligt minsann. Nu måste jag fara.

Kommentarer
Av: Eden

Titta gärna in på min blogg - handlar mestadels om kärlek & sex

Av: HELENASCITY

ha en trevlig kväll!

2008-02-28 @ 17:48:07
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback