Startsidan

Dödsbrand

Hejsan! Idag fick jag massvis med stötar eftersom jag hade crocs när jag dammsög. Det var ju inte så kul. När vi skulle köpa lunch fanns inte sån pizza vi ville ha, ni vet gopizza, på varken ICA Hedlunda eller nåt Coop på backen. Dålig stil! Så vi for till kvantum för där har dom mycket.

Just ja! det roliga jag hade glömt bort var inte att mina byxor hade gått sönder. Det var att på förra boendet vi jobbade på skulle vi sätta brandlakan på sängarna. Vi trodde att dom var till för om det skulle börja brinna och då skulle inte madrassen och sängen brinna upp. Därför la vi dom under kisslakanet som är ett lakan som går runt hela madrassen med dragkedja. Igår fick vi veta att brandlakan används när det börjar brinna, såklart, MEN man spänner fast gamlingen i madrassen och drar ner den på golvet och drar ut den. Dom lakanen som vi gjorde sitter redan fastspända, fast i madrassen. Hehe.

Just nu sitter Eric och sågar i min pianopall. Det känns ju tryggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback