Startsidan

Drömdejten!

Hej! Som ni ser så är vi uppe tidigt idag med trots att vi kunde sova länge. Jag ska åka på match snart, eller snart och snart men om en dryg timme. Gissningsvis ska jag inte stå och det känns surt för det är jag som har tränat, som vanligt. Jaja, jag har fotbollsträning efter så då är jag i alla fall pigg då.

Igår ringde mamma till Erics mamma och tackade för blommorna och chokladen. Det var roligt så jag och Eric skrattade under hela samtalet. Dom har ju aldrig träffats eller så. Fast mamma har hört Erics mamma på radio och sett henne på tv för hon är en viktig person. Filippa Reinfeldt heter hon. Nej nu ljög jag, det gör hon inte. Men hon var med i tv och radio och sa viktiga saker.

Igår var vi på Jessickas kalas. Efter att vi hade fikat så öppnade vi ett spel som hon fick av oss,
Drömdejten. Egentligen ska bara tjejer, eller homosexuella killar, spela men Eric och en annan kille var med. Och så jag och Jessicka såklart. Ja, det måste ni testa alltså. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback