Startsidan

Gratulerar!

Weheey! Idag har min blogg funnits i ett helt år. Det är ju snart en tjugondel av mitt spännande liv. Hanna fyllde ju 20 igår och då sa hon att "nu är jag närmare 40 än födseln" och det har hon ju faktiskt rätt i. Därför vill jag inte bli 20. Det är så gammalt.

Förresten glömde jag berätta att när jag köpte min snowboardhjälm och glasögonen så fick man värsta nyckelringen med glasögonen. Eller om det var hjälmen. Jag vet inte eftersom det var Eric som packade upp det eftersom han ska låna det när han far till Åre nästa helg. Men i alla fall. Här nere ser ni hur det ser ut och mina nycklar. Spännande va!

Sen tänkte jag visa en annons som stod i tidningen för någon dag sen. Den var nog där idag med i och för sig. Lokaltidningen alltså. Är det inte roligt så säg!

image386

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback