Startsidan

Kassa kast

Oj! Jag skulle ju skriva här. Jag satt och läste massa spännande bloggar och så märkte jag att tiden försvann. Vi måste fara om fem minuter för att inte vara i sista sekunden vilket inte är så kul.

Ikväll har jag möte med fotbollslaget och kansliet. Ingen träning alltså. Men det kanske är bra för då kan jag vara utvilad imorgon på boxercisen.

Igår på innebandyträningen skulle jag och lillmalin träna på utkast men tränaren sa att vi skulle kasta vanliga brännbollskast till att börja med. Då efter ett tag sa en tjej i laget:

- Men är det inte bättre att dom kastar riktiga utkast så att dom får in det?
Men då sa tränaren:
-Nej, alltså, dom här tjejerna har så jäkla konstig kaststil så dom måste börja såhär.

Och ja, han menade mig för Malin kan ju kasta. Ni som har sett mig kasta en boll vet att jag kastar som när man stöter kula och den åker max tio meter ungefär. Sjukt kort i alla fall. Till exempel en gång i skolan skulle vi kasta kast med liten boll och då nådde jag inte ens fram till måttbandet så dom kunde inte mäta mitt kast. Hurra för mig!


Kommentarer
Av: anna

Haha! Exakt så var det för mig också! Mitt kast nådde inte heller fram till måttbandet :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback