Startsidan

Lurare

Alltså hej! Nu har jag läst lite längre i Kroppskoden och nu vet jag vilken typ jag är. När jag läste om mig själv så stämde allt, hur jag är som person, vars fett sätter sig, hur jag ser ut, allt! Helt sjukt faktiskt. fast det där var bara lite om hur jag är, det finns mycket mer men dit har jag inte hunnit än. Ska nog gå och lägga mig snart så jag hinner läsa lite innan jag ska sova.

Eric var förresten lite elak idag när jag låg på mitt rum och läste och han satt nere vid datorn. Han kom upp och sa med sin sötaste röst "Nina kom ner nu för jag har gjort fika till dig, mackor med paprika och te och blommor på tallriken." Något förvånad följde jag med honom ner  OCH TROR NI DET FANNS NÅT FÄRDIGT FIKA DÄR? Men självklart inte! Jag fick helt enkelt göra mitt egna fika. Hmpf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback