Startsidan

Nu är jag upprörd!

Halojsan! Nu nyss såg jag på melodifestivalen som mamma hade spelat in OCH FY TUSAN VAD BESVIKEN JAG BLEV! den där Frida har jag avskytt sen gnället "klåockan e fyyyyyrrrrrraaaaaa" i början av den där andra låten. USCH! Jag tänkte dock ge henne en chans men nej, den låten var inte heller bra. Usch.

Idag har jag nyst kanske fem gånger i minuten och det är jobbigt. Jag är helt tät i näsan och känner mig trött. Att jag är trött är kanske inte så konstigt eftersom jag sov så lite i helgen men ändå. Nu ska jag käka middag och sen ska jag sätta mig i soffan och äta lite kladdkaka som jag har gjort. Jag ska gå och lägga mig tidigt också så jag får sova ut.

Kommentarer
Av: Amanda

Svar: Jag vet inte riktigt HUR jag hittade din blogg men jag tror det var nåt fjortistest eller nåt som jag sökte på google om jag minns rätt och sen kom det en länk till ditt fjortistest på din blogg..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback