Startsidan

Party!

Goddagens! Idag har vi jobbat så bra att vi får vara lediga imorgon. Egentligen har jag ju match men jag kan inte vara med eftersom jag inte är frisk än. Jag funderar på att fara på fotbollsträningen imorgon och trixa med en boll eller nåt.

Nu har jag duschat och halvt klätt på mig. Pizzadegen är på jäsning så vi har alltså inte käkat än. Hoppas inte Hanna blir ledsen för att vi kommer sent. Jag tror vi hinner vara där till sju. Lite synd bara att melodifestivalen börjar ikväll föär det vill man ju se. Kanske kan göra det hos Hanna. Annars är det väl repris imorgon.

Snart har Eric duschat klart så då ska jag sätta in linserna och göra mig vacker.

Carolin! Vem måste inte dra ner på smaskiga saker? Man kan äta ändå. Tyvärr. Och förresten så tycker jag På Spåret är ett intressant program. FAKTISKT!

Kommentarer
Av: Carro

På Spåret... Hahaha ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback