Startsidan

Presenter

Halojsan! Idag blev det lite hetsigt på jobbet för det är mycket som måste göras. Jag och Sandra hittade massa saker som skulle slängas men som vi ville ha så då tog vi dom. Det är bra tycker jag. Att vi tänker på att allt kan återanvändas och så alltså, inte att vi stjäl, vilket vi egentligen inte gör eftersom Åsa har sagt att vi får ta det som ska slängas. Men ja, nu ska jag nog fika nåt för pappa ligger på soffan och sover så han vill nog inte laga mat till mig. Nu tänker ni kanske "kan du inte laga mat själv då?" Jo, det kan jag visst det men det vill jag inte för jag vill inte äta middag än eftersom jag har träning halv nio. Så nu vet ni.

Här ser ni först en bild på Sandra med en tjusig rock eller nåt som vi hittade. Hon ville dock inte ha den. Sen hittade jag en tröja som jag tyckte såg ut som mode men Sandra sa att det var det inte alls. Men vadå, sätt ett skärp i midjan på den där och ett par leggings till så vips har du mode!



Nu ska jag alltså gå och käka nåt. Kanske en smothie eller så. Vi får se vad köket erbjuder. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback