Startsidan

Stackars mig!

Hej vänner! Idag på jobbet skulle jag ta bort handtaget på en kaffekanna i glas som var av plast. Alltså kannan i glas och handtaget i plast. Jag tänkte om jag vrider på som så kommer plasten att spricka så det gjorde jag. Jag hade ganska rätt, saken var bara den att det var glaset som sprack, eller rättare sagt exploderade, i mina händer. En bit måste ha tagit fart och kastade sig jättehårt in i min hand just ovanför handleden för det vart värsta såret och det blödde kalasmycket, ungefär som att jag hade skurit mig i handleden, ni vet som på film. Jag hittade massa servetter som jag tryckte mot såret sen sprang jag efter Åsa. Hon desinfekterade och hedde på massa skojiga saker så att jag skulle bli oblodig och så. Nu ser det ut såhär:

image401

Nu ska jag berätta en annan sak för er som bryr er och för er som inte alls gör det och för er som kanske blir jätteglada. I alla fall. I helgen är det ju alltså Tjejligan, en cup i fotboll, och då innan varje match måste jag fråga domaren om jag får ha min piercing i, med tejp såklart, och om jag inte får det kommer jag inte stå över någon match utan då får jag helt enkelt ta ut den och se den växa igen. SORGLIGT VA?! Förhoppningsvis får jag tejpa för det har jag fått hela sommaren. Hej då!

Kommentarer
Av: Eric

hoppas du får tejpa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback