Startsidan

Värsta musklerna!

Goddagens! Som ni ser slutade vi tidigt idag med eftersom det inte fanns mer att göra. Jag träffade Berra, min förra innebandytränare, så jag konverserade med honom ett tag. Det var trevligt för jag har inte träffat honom sen i våras.

Alltså nu kanske ni tycker att jag är dum i huvudet men just alldeles nyss kände jag på mina biceps och dom har blivit hårdare när jag spänner! Det måste vara boxercisens förtjänst. Eller så kanske det är för att jag bär på lådor och grejer på dagarna. Jag vet inte men bra är det.

Nu ska jag ringa till Lycksele och Tjejligan och fråga vars all information tog vägen. Cupen är ju nästa helg och vi måste ju veta när vi har första matchen så vi vet när vi ska åka hemifrån. Smått irriterande det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback