Startsidan

Värstingfrukost

Hej vänner! Idag vaknade jag strax innan tio och nu har jag inte hunnit göra annat än att käka frukost. Som jag sa igår följer ju jag och mamma det som står i boken så det är massa konstigt man ska käka. Eftersom vi inte har samma kroppstyp och så så ska vi inte äta samma heller vilket gör det ännu krångligare. Till frukost idag åt jag i alla fall äggröra på två ägg, en skiva fullkornsbröd, kokta grönsaker och salsa. Det ni! Så mycket har jag inte ätit till frukost på kanske tio år! Nu måste jag börja med lunchen för att mamma ska hinna käka den innan hon far till jobbet sen måste jag börja med middagen och mitt mellanmål som jag ska äta efter träningen. Herregusis. Men det är ju bara fyra dagar så det ska nog gå.

Köpte förresten ett linne på Maxi igår som jag ska visa snart. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback