Startsidan

Jobbigt att jobba

Alltså hej. Jag kanske inte känner mig själv så bra men jag bloggade inte imorse för jag var så sjukt trött. Sov bara ungefär fem timmar. Eftersom Carolin undrade så kan jag berätta för er alla hur det ligger till. Jag studerar på universitetet men det här är sista veckan så på måndag är jag fri! Förutom det här jobbet då. Jag och Eric jobbar tillsammans åt Umeå kommun. Vi är på olika nya äldreboenden där folk snart ska flytta in och packar upp och sånt. Kanske inte världens roligaste men man behöver i alla fall inte tänka så mycket vilket kan vara skönt. Vi ska bara jobba där till i Mars ungefär. Det är lite till och från.

Nu mår jag illa för jag råkade äta för mycket middag. Senare ska jag på Boxersize med fotbollslaget och jag var sjukt taggad på det. Fast eftersom jag sov så lite har jag varit jättetrött hela dagen så jag kommer väl somna. Vi skulle i alla fall få sovmorgon imorgon till åtta. Alltså vi börjar åtta. Nu måste jag plugga till det tyska muntliga talet som jag har imorgon. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback