Startsidan

Retuschering

Goddagens! Jag har varit ute på en långpromenad med Urax och på vägen fotade jag lite. I början av turen regnade det så då ville jag inte förstöra min kamera så då hade jag den innanför jackan. Ska lägga in bilderna på datorn nu och se om det blev nåt av värde. Fast först ska jag gå på toaletten. Så, nu ska jag redigera bilderna lite. Förresten så kommer Sandra om ett tag och då ska vi spela Umeåspelet. Den här gången ska jag vinna. Jag har ju testat alla möjliga strategier men det går verkligen inte att vinna. Men den här gången ska bli annorlunda. Haha om nån undrar kan jag berätta att Eric står framför tvn och kör höga knän och sånna övningar. Han ser ganska rolig ut måste jag säga. Fast det är ju bra att han tränar.



Här nere får ni se hur en bild på Urax ser ut före och efter jag har retuscherat den.

image375
image376

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback