Startsidan

Träningsvärk!

Hej alla vänner! Idag har jag träningsvärk i magen, ljumskarna fast vid armarna, ryggen och ingen annanstans. I magen är ju kanske det bästa som finns!

Eric är fortfarande sjuk så nu ska jag ge honom lite godis. Värsta överraskningen för han ligger och ser tv så när jag har skrivit klart det här ska jag fylla på skålen lite. Hoppas han blir frisk av det för imorgon ska vi jobba.

Idag ska vi nog inte göra någonting skulle jag tro. Jag har gjort en header så vi får se om hon blir nöjd med den och sen kanske jag ska fortsätta med en annan. Eller nåt. Ikväll har jag i alla fall innebandyträning och då ska vi göra en bra träning för det sa tränaren i tisdags. Ja, nu ska jag ge Eric godis. Hej då!

Kommentarer
Av: Anonym

han kanske bara är sjuk av hemlängtan... hälsa honom att vi alla tänker på honom hela tiden! och ge honom en kram från mamma mu

2008-01-31 @ 20:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback