Startsidan

Videoblogg

Det var ingen fys så där hoppade jag allt i galen tunna. Eric säger att han har hittat massa roliga filmer med mig i nere på datorn så snart ska jag susa ner och kolla vad det kan vara för något. Om jag ville vara som alla andra skulle jag nog videoblogga och visa några av filmerna för dom är faktiskt riktigt roliga men det vill jag inte. Till exempel bondefilmerna med mig, Susanne och Bettan. Det är grejer det! Men ja, dom får ni inte se om ni inte kommer hit eller så.

Nu tycker jag klockan är mycket så jag vill sova men det vill inte Eric så nu ska jag gå ner. Fast först ska jag läsa lite obligatoriska bloggar. Hej då!

PS. Jag ber om ursäkt att vissa annonser skär sig mot min tjusiga blogg men det går inte att göra något åt.

Kommentarer
Av: Elin

jo jag vet, hoppas det är okej.. :)

2008-01-29 @ 09:40:46
Av: Elin

jo jag vet, hoppas det är okej? :)

2008-01-29 @ 09:41:23
Av: Elin

absolut, jag tyckte bara att den var fin :]

2008-01-29 @ 17:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback