Startsidan

Hårfärgning

Jag och Eric var och handlade på Maxi och då köpte vi vaniljvisp för vi ska göra egen glass av det. Man her bara i krossad Daim när det är vispat och sen in i frysen ett par timmar. Jag kan visa imorgon när den är klar. Vi har inte börjat än men vi tänkte frysa den över natten.

Jag har spelat lite Sims nu och det är ju så himla roligt! Tyvärr ville Eric spela lite fjollwow så han får väl göra det då. Vi ska färga hans hår snart också. Jag tog mörkbrun istället för brun den här gången. Han vet inte om det men jag hoppas att han inte blir alltför ledsen. Sen är det permanent färg istället för toning också. HEHEHE!

Och ja Elin, jag ska träffa Tobi. Nu tänkte jag göra en glad gubbe men jag gör ju inte smajlisar här i bloggen kom jag på.

Kommentarer
Av: jess

haha, jag HATAR WOW! :P killarna bara förstör sina liv!

Av: Elin

Hehe vad mysigt! När åker du dit då? :)

Vi måste ju seriöst göra nått snart, typ sommardroskan!

2008-07-04 @ 13:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback