Startsidan

Hemma

Goddagens!

Vi kom hem igår men då iddes jag inte skriva för det iddes jag inte. Vi kollade på lite kort därifrån och sånt istället. Idag ska vi fara på stan och fika och jag ska gå några ärenden. Eric ska stanna hemma för han har så ont i ryggen. Imorgon far min kusin med familj hem igen och Eric far på tisdag. Tråkigt men sant! Senare idag ska jag he in lite bilder från Klippen och så. Igår var vi ju på Endurotävling i Lycksele eftersom pappa tävlade. Lite bilder därifrån kommer också.

Igår fick jag hem papper från en av kurserna jag ska läsa på universitetet. Det stod att man måste ha goda kunskaper i engelska och det vet jag itne om jag har. Vi får se hur jag gör.

Kommentarer
Av: Carro

Du måste ju avslöja hemligheten! Ska du och Eric köpa en villa i Enskede och adoptera tolv barn? Tell meee!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback