Startsidan

Herrgård

Idag liksom igår har jag käkat gröt till frukost. Eftersom jag såg att jag var överviktig häromdagen så måste jag ju göra något åt det. I och för sig åt jag massa glass igår men ändå. Jag behöver bara gå ner ett kilo så är jag säker igen. Idag kanske vi ska fara en sväng på stan med far min. Han har nämligen köpt ett häfte med massa rabatter i som går ut 14 augusti. Eftersom vi far till Klippen och är där en dryg vecka så måste vi skynda oss att handla. Jag måste städa toaletten uppe på fjärde våningen också. Den våningen där våra gäster bor och så. Nej skämt åsido så har vi bara två våningar. Ja, det var väl kul. Eller. Inte. Ja, nu ska jag borsta tänderna. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback