Startsidan

Ljuvliga måndag!

Nu har jag varit duktig! Jag har tömt väskan jag hade till Stockholm och den jag hade till Klippen. Bättre sent än aldrig. Sen har jag tagit all ren tvätt från tvättstugan och hängt in i garderoben. Och all smutstvätt till tvättstugan. Jag skulle vilja dammsuga mitt rum också men eftersom mamma har jobbat natt och ligger och sover nu så ska jag inte det. Eftersom jag alltid blir jättesvettig av att dammsuga så vill jag duscha efter det och inte före så därför sitter jag fortfarande i pyjamas.

Senare idag ska jag, Eric och mamma fara på stan. Jag skulle behöva gå in till optikern och beställa tid för mina linser börjar ta slut. Jag funderar på att börja med dagslinser istället för månadslinser eftersom jag inte tränar längre och alltså bara har dom max en gång i veckan. Men vi får se. Jag brukar ändå alltid ha linserna lite längre än en månad. Och nej jag är inte snål, jag är sparsam. Hehe.

Kommentarer
Av: Katarina

Kika in på www.prisjakt.nu och se vart dina linser säljs till bästa pris, det kan nämligen skilja ganska mycket mellan olika butiker :D

2008-07-07 @ 14:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback