Startsidan

Sorgedag

Idag är det en sorgedag för Eric ska ju fara hem till Stockholm. Konstigt nog känns det inte lika hemskt som det brukar, kanske är det för att jag vet vad som ska hända. Över helger är Eric och hans far i IOstanbul och jag har hört att det har sprängts bomber där så jag hoppas för allt i världen att det inte händer något mer.

Ikväll kommer familjen Andersson på middag. Vi ska käka surströmming. Eric har aldrig smakat, eller luktat, på det så det kan ju bli roligt. Själv har jag börjat vänja mig vid stanken men äter helst något annat.

Sen har jasg bestämt mig för att jag ska starta upp mitt företag nu snart. I augusti någon gång skulle jag tro. Sen funderar jag ju på att springa tjejmilen men det beror på om en person kan höra av sig. Ja, intresseklubben antecknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback