Startsidan

Dag utan bilder

Är det inte en härlig dag idag?! Jag har varit ute och gått/sprungit i en dryg timme och det var skönt. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ville Moa fara till Sickla så då ska vi dit. Hon skulle köpa nån sommarklänning så jag kan ju passa på och titta ännu än gång på sokrna jag vill ha. Dom på Skopunkten kanske har kommit in i minn storlek och det vore ju roligt. Jag vet att jag lovade mig själv att jag inte skulle köpa nåt innan jag har fått presenterna från familjen men ibland måste man göra undantag. Fast jag vet ju inte än om dom finns men.

Nu ska jag alltså gå och duscha. Hejsvejs!

(Här tänkte jag infoga bilderna på skorna jag vill ha, igen, men det fungerade inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback