Startsidan

Eric är en man

Nu har vi varit och lämnat blod. Eric hoppade snällt in i Susannes bil och efter någon minut kom han på vars vi skulle. Ett tag var han glad eftersom han inte hade passet med sig men då berättade jag att jag hade tagit med det åt honom. Han känner sig som en riktig man nu när han har vågat lämna blod. Vi får väl se om han törs göra det igen.

Snart ska jag/vi gå och hämta en bok om eget företagande hos Sandra. Det ska bli intressant läsning tycker jag. På riktigt faktiskt.

Ikväll är det ju för tusan vinna-eller-försvinna-match på tv. Den måste man se!

Kommentarer
Av: lotta

men lilla gubben har blivit stor... ge honom en kram från mig och säg att jag tycker han är jätteduktig!

2008-06-18 @ 15:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback