Startsidan

Hem ljuva hem!

Halojsan!

Nu är vi äntligen i Umeå! Jag tycker det är så skönt att få komma hem. Jag har varit ute och gått med Urax och det var skönt och då passade jag på att sjunga lite för det har jag inte gjort på en månad. Alltså, jag har ju nynnat och sjungit Singstar men det är långt ifrån samma sak. I Singstar är det mer skriksång för att hitta av tonerna, man sjunger inte så det låter fint. När jag har kollat mailen och sånt nödvändigt ska jag gå upp på mitt rum och fixa klart ackord och melodi till låten jag skrev härom dagen. Sen ska jag nog spela lite gitarr. Sen ska vi nog käka en smaskig middag. Sen ska jag torka mig i arslet med papper som rivs. HEHEHE, internskämt.

Imorgon ska vi fara och lämna blod med Susanne. Eric vet inte om det än för han är så himla rädd. Jag ska se till att få upp honom klockan nio imorgon så ska jag dra iväg med honom och sen finns ingen återvändo. Han har ju lämnat blodprov men nu är det alltså dags för första riktiga tappningen. Hoppas han inte läser det här bara.

Ikväll ska vi inte göra någonting, bara vila. Det är så lugnt och skönt här. Ni förstår nog inte.

Hehe, det första pappa sa till Eric när han såg oss var "men hade dom inga bättre byxor att skicka med dig?!". Eric hade nämligen på sig ett par väldigt trasiga jeans. Men dom är sköna och luftiga, säger han.

Kommentarer
Av: Fegon

Fröken, nu är du hemma... nu vet du vad du ska göra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback