Startsidan

Pappas födelsedag

Nu har vi sjungit för pappa. Tyvärr hinner jag inte he in nå bilder nu eftersom vi ska på midsommarfirande snart. Jag ska käka en gröttallrik och sen duscha och sen ska jag hitta nå kläder som passar. Det är pissväder idag, i alla fall om man vill att det ska vara sol, fast pappa tycker att det är bra för då får han vatten på potatisen. Ja, vi har potatisland på baksidan.

Om det fungerar men ljusrosa trosor under mina vita jeans så ska jag ha dom. I annat fall vette tusan vad jag ska ha. Jag har ingen tröja heller. Jaja, petitesser.

Det kommer drygt 80 personer på festen, det är 50-årsfest också, två flugor i en smäll, så vi måste sitta ute och äta även om det regnar. Intressant. Jag lägger in tjusiga bilder senare, imorgon alltså.

Kommentarer
Av: Anonym

Och modellblogg utan mode?? Hahahah vad är det för patetiskt namn på headern? Hahah, ska inte skriva med för du är ju helt otrolig, först det med Kenza sen det med din header?? Du är ju så patetiskt läjlig ;)§

2008-06-21 @ 14:14:02
Av: TÖNT?!

Och så tar du bort allt också så att ingen ska läsa! JÄVLA TÖNT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback