Startsidan

Pokerhemligheten!

Hej alla vänner!

Nyss fick jag veta att vi ska vara här ikväll och spela poker. Det betyder alltså att vi inte måste åka in till stan vilket är rätt skönt. Mixemax kommer också så vi blir fem eller sex stycken. Dom ska spela med en hundring men jag tänkte satsa 20 och om jag inte vinner nåt då så är det ju inte lönt att förlora mer. Jag tänker vinna allt alltså. Jag tror att jag har bästa pokerfejset också, även om Emil tycker att det syns jätteväl när jag har bra kort. Hemligheten är att jag inte vet vad som ger mest poäng så jag kan skina upp och skrika "JAAAA!" åt att jag har ett par i treor och sucka och muttra åt tre ess. Okej inte riktigt men ni förstår min taktik. Dessutom kommer jag ju vara snyggsminkad då så dom kommer inte kunna koncentrera sig på annat än hur snygg jag är. HEHEHE!

Nu ska jag gå och käka en macka eller så och sen ska vi fara till Sicklis. Hej då!

Kommentarer
Av: Emelie

Kul med poker, inte för jag är bra men ändå :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback