Startsidan

Resan i ord och bilder

Nu är vi hemma igen! Jag försökte mig på att mobilblogga men se det gick inte trots att jag hade fixat så att jag ska kunna skicka mms. Jag tog lite bilder men dom måste jag retuschera innan jag lägger in dom här nedanför. Igår förlorade Tyskland mot Spanien. det var inte så bra eftersom jag hejade på dom. Eftersom vi åkte hem rätt sent fick vi lyssna på matchen i bilen på radion. Det var inte riktigt lika bra som att se det på tv. I Klippen klämde Eric fingret. Det var nog det enda som hände förutom att vi målade och skrapade. Vi lämnade gården en enda gång under helgen och det vsar när jag ville visa Eric badstranden. Okej det är ingen strand men det är väldigt fint där! Helt klart vatten och så. Ni får se bild snart. Saken är bara den att det är iskallt eftersom vattnet kommer direkt från snön på fjällen.

Eric tyckte att han var smart för han vände på sockarna när det blev hål på undersidan. På så sätt kunde han ju ha dom någon dag till.


Urax var snyggast av alla, som vanligt.


Här målas det minsann!


Eric letade runt i skafferiet och skåp och hittade Brun Farin som gick ut 1965. Men som farmor brukar säga "Det är inget fel på det"


Eric klämde sitt stackars finger.


Är inte Eric världens sötaste med mammas gamla fleecetröja? Lägg märke till hans högra hand (Som blev klämd),

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback