Startsidan

Störande!

Jag måste bara få skriva att jag stör mig på folk som ska berätta allt. Alltså visst, det här är min blogg och här berättar jag rätt mycket, men jag menar sånna dryga folk som berättar typ att dom fyller år genom meningarna "jaha, då var man 18 då" eller "ÄNTLIGEN 18". Dom kanske heter det på msn eller gör ett nytt diarieinlägg på apberget för att berätta det. Folk som tycker om en vet antagligen när man fyller år och dom andra bryr sig inte. USCH!

Så. Nu ska jag störa mig på folk som berättar att dom har tagit körkortet genom meningarna "jaha, då hade man körkort då" eller "ÄNTLIGEN KÖRKORT!". Dom som tycker om en vet troligen att man har tagit körkort och dom andra bryr sig inte.

Så. Nu ska jag inte störa mig på nåt mer för tillfället. Hej då! (Jag lägger in en bild på Charlotte Perelli för hon är rätt störande, mest för att hon har mittbena och sjunger everysing och inte everything)



Kommentarer
Av: Carro

Haha när jag väl tar körkort kommer jag skriva det i alla bloggar och diarium som finns. Och dessutom säga och skriva det till allt och alla och alla kommer hata mig hahahahaha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback