Startsidan

Storstädning

Sverige är ju för dåliga. Det var inte speciellt förvånande att vi förlorade. Man kan inte gå in i en match och tro att man ska vinna, då gör man det inte.

Sandra kom hit och såg matchen. Jag fick födelsedagspresenter av henne och det var roligt. Det är alltid roligt att få presenter. Jag fick ett hopprep, rosa, och Dextrosol och energibar och ett halsband av henne och Hanna och en byggsats. Man kan göra egna instrument och det är ju roligt! Vi bakade kladdkaka också och det var gott!

Idag har jag och mamma, mest mamma, städat min walk in closet. Eller ja, familjens klädkammare kanske jag ska kalla det. Jag har knappt nå grejer där. Men i alla fall. Vi har fyllt hela skåpbilen med skrot. Helt sjukt hur mycket skit man kan samla på sig.

Imorgon ska jag och Eric och lite mamma och pappa hjälpa dom vi ska på midsommarfest hos på fredag. Det är bra för då har vi nåt att göra. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback