Startsidan

Bio utan snacks

Hej vänner! Nyss var alltså jag och mamma på bio och såg Morgan Pålsson - Världsreportern. Eftersom jag älskar Hipp Hipp var den ett måste att se och jag tipsar er som gillar Hipp Hipp att se den. Har man inte sett Hipp Hipp är den kanske inte lika bra för då vet man inte hur Morgan är. Men jo, jag tror nog den är bra i alla fall. Han är som så ful. Ja. Den är bra!

Vi hann inte poppa några popcorn innan vi for så vi åt ingenting under filmen. Om någon undrar alltså.

Efter filmen höll jag på att kissa ner mig eftersom jag drack tre eller fyra glas saft till middagen. Därför gick vi in på Café Station och fikade. Jag gick ju såklart på toa också. Det var smaskigt vill jag lova fast jag tycker kladdkakan skulle ha varit lite kladdigare. Det tyckte mamma också. Eftersom jag fortfarande räknas som student fick vi 10% rabatt. Hurra för mig!

Nu ska jag nog gå och lägga mig så jag orkar vakna imorgon. Först ska jag bara berätta klart sagan som jag håller på att berätta för Eric. Den är så sjukt spännande vill jag lova. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback